joi, 10 octombrie 2013

Noutati la editura Leda

Cum am adorat primele doua volume din seria “Maximum Ride” de James Patterson, m-am bucurat cand am vazut surpriza pregatita de editura Leda: volumul 3, intitulat “Salvarea lumii si alte sporturi extreme”.

Max, Fang, Nudge, Iggy, Gasman si Angel - si, bineinteles, cainele vorbitor Total - au fost capturati din nou de catre Scoala. Aceasta insa nu mai e interesata de experientele facute pe copii, caci oamenii de stiinta au decis ca este vremea sa ii „retraga” definitiv pe hibrizii umano-aviari, in favoarea unei noi generatii de mutanti.

Inscrisi si ei pe lista de exterminare de catre oamenii de stiinta care i-au creat, Max si gasca ei - toti detinatori de ADN aviar si aripi functionale - descopera ca Scoala este doar o mica parte dintr-o mare corporatie multinationala malefica numita Itex, care are ca scop eliminarea a jumatate din populatia lumii. Doar cativa au fost alesi de catre Itex pentru a supravietui, si acestia sunt meniti a crea o utopie pe planeta ramasa mult mai goala.

Cand Max realizeaza insa ca a fost creata pentru a salva lumea, ea hotaraste ca a venit momentul sa-si urmeze destinul si sa-si asume rolul de salvatoare a omenirii - sa infrunte, alaturi de stolul ei, inamicul suprem si sa opreasca implementarea        Re-Evolutiei, sinistrul experiment eugenic.

La fel ca si celelalte doua volume anterioare, Salvarea lumi si alte sporturi extreme este o aventura uluitoare, plina de actiune, comedie si drama, rasturnari de situatie, intalniri neasteptate si momente neprevazute, dragoste, descoperiri formidabile si lupte pe viata si pe moarte. Intr-un cuvant, o lectura fascinanta, ca o cursa intr-un montagne-russe, ce te lasa cu rasuflarea taiata.




Pentru precomanda click aici!

2 comentarii:

  1. Ai citit si restul cartilor? Daca da, ai putea sa-i faci un rezumat? Nu stiu de ce, dar eu ma tot gandesc la niste ingeri cand aud de aceasta serie, iar cartile cu ingeri nu sunt chiar cele mai reusite (cel putin din ce am citit eu)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am citit si celelalte volume ale seriei si chiar mi-au placut. Intentionez ca inainte sa ma apuc de al treilea volum sa le recitesc pe primele doua pentru a-mi aminti detaliile si atunci le voi face si o recenzie.
      Seria nu are legatura cu ingerii, personajele principale sunt copii asupra carora au fost facute experimente, ei ajungand astfel sa posede aripi.
      Rezumate si detalii gasesti aici ->
      http://themaximumride.wikia.com/wiki/Maximum_Ride_Wiki
      Sper sa dai o sansa seriei, din punctul meu de vedere merita citita ^^

      Ștergere