marți, 1 octombrie 2013

Studenteala

Daca in urma cu doua saptamanii elevii au inceput scoala, a venit acum si randul studentilor sa paraseasca vacanta si sa se intoarca pe bancile universitatilor.

Astazi, facultatile si-au intampinat studentii prin Festivitati de Deschidere, majoritatea participantilor fiind boboci, curiosi sa isi cunoasca colegii, profesorii si sa inspire “aerul de facultate”. Astfel, am avut ocazia sa imi amintesc cum am pasit si eu anul trecut in cladirea Universitatii, cu emotie si curiozitate, traind primele clipe de studenta. Colegii mai mari din Asociatia Studentilor la Matematica si Informatica au avut o idee foarte draguta, organizand “Proiectul ratusca”. Dupa festivitate, am fost impartiti pe grupe si condusi de catre un student din asociatie intr-o sala, unde ni s-au explicat primii pasi si ni s-a raspuns la toate intrebarile care ne-au trecut atunci prin minte, mai mult sau mai putin stupide. Acest proiect a avut loc si in acest an si sunt sigura ca noii boboci au avut la fel de multe intrebari si curiozitati ca si noi.

Prima zi de facultate este deosebita in fiecare an, dar emotia pe care o traiesti cand esti boboc si patrunzi pentru prima data in viata de student o traiesti o singura data.

Va doresc un an universitar plin de succes si distractie in care sa va bucurati din plin de “studenteala”!

Dar pentru voi, dragi studenti, cum a fost ziua de azi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu