sâmbătă, 27 decembrie 2014

Leapsa: Lectura de iarna

Am primit aceasta leapsa de la Duca si Ella, carora le multumesc pentru nominalizare ^^


1. Unde vei fi de Craciun anul acesta?
Anul acesta am petrecut Craciunul acasa, cu familia.

2. Care este cartea “must be read on Christmas” din acest an?
Cu siguranta seria “Cantec de gheata si foc” de George R. R. Martin. Caderea fulgilor de zapada reprezinta peisajul perfect pentru momentele in care citesti cunoscuta fraza “Vine iarna!”.

3. Care este filmul “must be seen on Christmas” din acest an?
Aici cred ca pot nominaliza doua filme: “Frozen” si “Grumpy Cat’s Worst Christmas Ever”. Primul film l-am vazut deja de doua sau trei ori, ajungand inca de la prima vizionare unul dintre preferatele mele. Nu am reusit sa vad inca filmul celebrei pisicute morocanoase, dar intentionez sa-l vad anul acesta.

4. Care sunt cele trei carti care vrei sa te astepte sub brad in dimineata de Craciun?
Doar trei? Ei bine, as vrea urmatorul volum din seria “Cantec de gheata si foc”, romanul “The Winds of Winter”, dar cred ca nici macar Mos Craciun nu imi poate aduce o carte ce inca nu a fost publicata :)) Dupa lungi dezbateri ce au avut loc in mintea mea, unde toate cartile din wishlist strigau “Eu! Eu!”, o sa aleg cele trei romane din seria “Prima lege” de Joe Abercrombie. Am citit numeroase recenzii pozitive ale acestor carti si sunt foarte curioasa in privinta lor.

5. Alege cate un personaj dintr-o carte, un film si un serial care sa te sarute sub vasc.
Se poate sa lipseasca aceasta intrebare dintr-o leapsa de iarna? :)) Sa vedem … Damon (Jurnalele vampirilor) sau Jon (Cantec de gheata si foc), Legolas (Stapanul inelelor si Hobbitul) si Zuko (ATLA).

6. Cu ce autor/autoare ti-ai petrece Craciunul si de ce?
Cred ca il voi alege pe George R. R. Martin. Autorul este pur si simplu genial, iar talentul lui se vede in fiecare roman pe care l-a scris. In plus, as putea profita de ocazie pentru a incerca sa aflu informatii despre ce urmeaza sa se intample in volumele urmatoare din seria “Cantec de gheata si foc”.

7. Care este colindul ideal pentru cartea citita in ziua de Craciun?
Nu stiu sa zic un colind anume, important este sa-mi placa si sa-mi transmita bucuria si magia Craciunului si a iernii.

8. Care este cartea cu iz de Craciun pe care ai citit-o anul acesta?
Din pacate, nu cred ca am citit anul acesta vreo carte care sa ma faca sa ma gandesc la Craciun. Poate anul urmator o sa am mai mult noroc.

9. De Craciun ai ocazia sa fii in pielea unui personaj dintr-un film/serial/carte. Care ar fi acela si de ce?
Cred ca as prefera sa fiu eu insami, sa fiu propriul meu personaj in lumile create de autorii mei preferati. Daca trebuie sa aleg insa un personaj deja existent, o voi alege pe Natalia (seria “Dincolo de moarte”). Spre deosebire de ea, probabil as accepta mult mai repede cadoul oferit de soarta si as incerca sa inteleg cat mai bine lumea strigoilor si a vampirilor, dar si sa ma apropii de poporul pe care se presupune ca ar trebui sa-l conduc. Mai mult, desi Natalia nu a parut sa se gandeasca pana acum la acest lucru, probabil as lua in considerare si o posibila transformare in vampir, acesta fiind unul dintre lucrurile care probabil ar ajuta destul de mult la unirea celor doua popoare.

10. Pentru ca anul acesta ai fost cuminte, Mos Craciun te lasa sa schimbi actiunea unui roman. Care este acela si de ce?
Primul roman care imi vine in minte este “Ramai vesnic vrajitoare” de Carolyn MacCullough. Pur si simplu finalul acestuia mi s-a parut nedrept pentru Tamsin, si cred ca aceasta merita ceva mai mult pentru toate sacrificile facute.


Voi nominaliza blog-urile Jurnalul unei cititoare si Walking on letters, dar leapsa poate fi preluata de oricine doreste ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu