miercuri, 27 aprilie 2016

Leapsa: Most Wanted

Am gasit aceasta leapsa pe blog-ul Leontinei si mi-a placut foarte mult, provocandu-ma sa imi analizez putin lista de dorinte cu privire la carti si sa ma gandesc la motivele pentru care le-am adaugat de la bun inceput pe acea lista.

1. O carte publicata pe care ti-o doresti.
Cand am citit aceasta intrebare mi-au venit o multime de carti in minte, dar, cred ca unul dintre romanele pe care le voi cumpara cu siguranta cu prima ocazie este “Mila 2.0” de Debra Driza.

2. O carte nepublicata pe care ti-o doresti.
Si din nou imi amintesc de “The Winds of Winter”, roman pe care il astept de cand am terminat de citit volumele aparute pana in prezent din seria “Cantec de gheata si foc”.

3. O carte pe care o doresti tradusa.
Acum cativa ani au aparut si la noi primele patru volume din seria “Fratia pantalonilor calatori” scrisa de Ann Brashares dar, din pacate, ultimul volum al seriei, “Sisterhood Everlasting”, nu a mai fost publicat la noi. Sper totusi ca in viitor acesta sa fie tradus si publicat si in Romania, oferindu-mi astfel ocazia de a-mi completa seria.

4. O carte pe care ti-o doresti datorita copertei.
In general nu tin cont de coperta atunci cand aleg o carte, dar, din cartile pe care imi doresc sa le citesc cat mai curand posibil, cred ca cel mai mult imi place coperta de la “Cantec pentru Lya” de George R. R. Martin. Am cumparat romanul acum cateva zile si intentionez sa ma apuc de el imediat ce termin cartea pe care o citesc in prezent.

5. O carte pe care ti-o doresti datorita sinopsisului.
Majoritatea cartilor pe care vreau sa le citesc mi-au atras atentia datorita sinopsisului. Cred ca una dintre cele mai interesante prezentari este cea a romanului “Calatoarea”:



"Anul 1945. Claire Randall, fosta sora medicala, se intoarce din razboi si pleaca cu sotul intr-o a doua luna de miere. Dar o stanca magica descoperita intr-un loc misterios o transforma intr-o calatoare in timp, care se trezeste brusc intr-o Scotie macinata de lupta, in Anul Domnului ... 1743.
Azvarlita intr-un alt secol de forte pe care nu le intelege, protagonista trebuie sa infrunte conspiratii si primejdii care ii ameninta viata ... si ii pun la incercare inima. Destinul i-l scoate in cale pe tanarul razboinic James Frazer si Claire trebuie sa aleaga intre fidelitate si dorinta, intre doi barbati, intre doua vieti."

6. O carte pe care ti-o doresti datorita recenziilor.
Am doar cateva persoane in ale caror recenzii am totala incredere deoarece ne asemanam destul de mult in privinta cartilor care ne plac. Am vazut ca aproape toate sunt incantate de seria scrisa de Monica Ramirez, “Alina Marinescu”, prin urmare am adaugat si eu cartile in lista mea de dorinte.
  
7. O carte pe care ti-o doresti datorita autorului.
Am citit seria “Dincolo de moarte” a Adinei Speteanu si mi-a placut foarte mult modul acesteia de a scrie. Am aflat ca inainte de cele patru volume ale seriei, Adina a scris si romanul “Crima la timpul trecut” si sunt foarte curioasa in privinta acestuia.

8. O carte pe care ai citit-o deja si ti-o doresti.
Majoritatea cartilor pe care le-am citit le am deja in biblioteca, prin urmare nu stiu ce roman sa nominalizez la aceasta intrebare.

9. O carte pe care nu ti-o doresti suficient de mult.
Aici imi este destul de greu sa nominalizez o carte sau o serie deoarece, in general, ori imi doresc un roman, ori nu. Au fost totusi si cateva cazuri in care am ezitat inainte de a cumpara un roman, nefiind sigura daca o sa-mi placa. Un astfel de exemplu este romanul "Robopocalipsa", care s-a dovedit insa o carte buna, care mi-a placut destul de mult.

10. O carte pe care ti-o doresti pentru tot. Dar tot, stii cum? Tot!
Ehm … toate cartile din lista?


Le voi nominaliza pe Ghanda si Andra, dar oricine doreste poate sa preia aceasta leapsa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu