marți, 10 mai 2016

Pet Expo 2016

Aproape in fiecare an am fost la Pet Expo, un eveniment dedicat animalutelor, care aduce in acelasi loc asociatii pentru protectia animalelor si expozanti ce ofera diverse servicii si produse: servicii medicale, hrana si accesorii pentru animalele de companie, produse de ingrijire, etc.

Spre uimirea mea, o parte dintre expozanti, spre deosebire de anii anteriori, nu au mai adus spre prezentare produse. Desi acestia au incercat sa compenseze prin pliante si descrieri ale produselor sau prin diverse mici evenimente (de exemplu, cei de la Hill’s ofereau sesiuni foto profesioniste pentru animalutele prezente), pentru mine, personal, acesta a fost un mare minus al evenimentului. In general, exista mai multe sanse sa ma convingi sa cumpar un produs pe care mi-l prezinti la targ decat daca imi dai un pliant si eventual imi zici ca ma pot inscrie pe o lista pentru a fi contactata in viitor.

Totusi, am gasit destule standuri cu accesorii pentru animalute, prin urmare in cele din urma ne-am intors cu pungutele pline, perfecte pentru ca un rasfatat mic cu patru labute sa caute prin ele sa vada ce a primit. Unul dintre accesoriile mele preferate din cele cumparate este o sticluta pentru catei ce are si un mic bol incorporat, perfecta pentru calatorii.

Desi nu toti expozantii care au participat in trecut au fost prezenti si in acest an, m-am bucurat sa-i regasesc la targ pe cei de la Schmidt-Essen si sa-mi refac stocul de produse, sampoanele lor, alaturi de cele de la Premium Pet (care, din pacate, au lipsit anul acesta), fiind printre preferatele mele deoarece ii curata foarte bine blanita lui Goldy, nu sunt iritante si lasa un miros placut.

Au fost si cateva evenimente si spectacole, dar si concursuri pentru animalutele prezente, insa nu prea am putut sa asist, fiind mult prea multa aglomeratie in jurul arenei.

Desi editia 2016 nu mi s-a parut la fel de ofertanta precum editiile anterioare, Pet Expo 2016 a fost un eveniment placut, in cadrul caruia am revazut firme si asociatii vechi, pe care le cunosteam deja, am descoperit firme noi, din care la cateva cu siguranta voi reveni cu noi comenzi si, per total, am petrecut cateva ore relaxante, alaturi de animalute si de alti iubitori de animale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu